Багато сучасних компаній давно використовують для своїх співробітників брендовану уніформу. Це особливий вид одягу, який стає частиною корпоративної культури, що забезпечує персоналу впізнаваність, виділяє його серед гостей.

Коли потрібний брендований одяг для персоналу?


Раніше переважно для співробітників шили звичайну уніформу, часто в корпоративних кольорах. Вона використовувалася у сфері послуг, де потрібно було ідентифікувати працівника. Але сьогодні брендований одяг носять також співробітники офісів, що підвищує рівень корпоративної культури, гуртує колектив і виглядає дуже стильно.

Брендований одяг потрібний:

  • для виділення співробітника серед гостей;
  • у разі, коли робота пов'язана зі сферою послуг;
  • якщо ви хочете згуртувати колектив, збільшити рівень корпоративної культури;
  • під час презентацій, участі у промо-акціях та інших заходах.

На такий одяг наносять логотип та назву компанії, слогани, символіку. Він може бути виконаний в корпоративних відтінках або нейтральному кольорі. При цьому використовуються футболки, толстовки, куртки, костюми, кепки, шарфи та інші елементи одягу.

Види брендованого одягу для персоналу


Особливість такої уніформи в тому, що на ній нанесено логотип компанії, її символіка. Залежно від побажань замовників зображення може розташовуватися в будь-якому місці, бути невеликим або таким, що виділяється. Існує кілька видів брендованого одягу.

Друк на уніформі для співробітників

Це найпростіший і найшвидший спосіб нанесення логотипу. Для отримання яскравого, чіткого зображення використовується технологія сублімації, при якій фарба глибоко проникає в тканину. При цьому зображення:

  • не вигоряє на сонці;
  • відрізняється високою якістю, реалістичністю;
  • не боїться частих прань;
  • може бути одноколірним або виконаним у кількох відтінках.

За допомогою методу друку можна створити великі партії брендованого одягу за короткий термін. При цьому його вартість невелика. Дизайнери наносять фірмові зображення, написи, символіку та багато іншого.

Вишивка логотипів на одязі

Цей спосіб брендування одягу для співробітників стає дедалі популярнішим. Він полягає у вишиванні назви, логотипу, картинки за допомогою міцних ниток на спеціальній машинці. Дизайнер задає програму на комп'ютері, завдяки чому можна отримати високоякісний результат. Вишитий логотип:

  • виглядає дорого та презентабельно;
  • не вигоряє і не стирається з часом;
  • може мати будь-які розміри;
  • не витирається.

Вартість вишивки невисока, при цьому можна створити малюнки будь-якої складності. Вони виглядають дуже гарно.

Нашивки на корпоративний одяг

Крім цього ви можете замовити нашивки з логотипом на уніформу співробітника. На них наноситься логотип або символіка компанії, а вони можуть кріпитися за допомогою липучки або спеціальної застібки. Такі вироби виглядають красиво, можуть мати звичайну прямокутну форму або ексклюзивний дизайн.

У «Сім-Прінт» ви можете замовити брендований одяг для персоналу, який формуватиме корпоративну культуру. Ми створимо макет майбутньої уніформи ваших співробітників або нанесемо логотип за вашим дизайном.