«Зустрічають по одягу ...» - ця приказка стосується не тільки людини, а й всілякі організації. Тільки «одягом» в цьому випадку служить зовнішня реклама, з якої і починається перше знайомство відвідувача з фірмою.

Як зробити зовнішню рекламу ефективною?

«Outdoor» об'єднує десятки різних форматів, найбільш популярними серед яких є інформаційні і демонстраційні стенди, електронні табло і офісні таблички, вивіски і щити, відеоекрани та білборди. Їх основні завдання:

  • доставка рекламної інформації до потенційного клієнта;
  • повідомлення цільової аудиторії про випуск нової продукції або розширенні спектра послуг, знижки та акції, заплановані заходи, новинки в сфері торгівлі;
  • формування споживчої аудиторії, привернення уваги та зміцнення позицій на ринку;
  • завоювати довіру покупця і спонукати його діяти;
  • підвищення конкурентоспроможності підприємства;
  • збільшення обсягу продажів.

Для підвищення ефективності зовнішньої реклами, необхідно:

  • правильно вибрати формат: тип і розмір;
  • підкреслити переваги співпраці з фірмою за допомогою креативного і яскравого дизайну;
  • визначитися з технічними параметрами зображення: колірна гамма, яскравість, контрастність, графічні та об'ємні об'єкти та їх розташування, динамічні і світлові ефекти;
  • продумати лаконічний і запам'ятовується текст (не більше 7 слів), створити простий і читабельний шрифт;
  • вибрати місце для установки конструкції: вона повинна одночасно поєднуватися з екстер'єром і виділятися з нього.

Переваги «Outdoor»

У компанії друку Сім-Прінт Ви можете замовити всілякі засоби зовнішньої реклами - ми здійснюємо виробництво інформаційних стендів, вивісок, табличок, які купують популярність інформаційних стендів бережливого виробництва, банерів тощо. Сучасне обладнання і технології, якісні матеріали, досвід кваліфікованих фахівців дозволяють гарантувати високу ефективність і надійність візуальних носіїв. Основними їх перевагами є:

  • охоплення великої аудиторії, за рахунок неминучості контакту;
  • високий рівень частотності і багаторазовість сприйняття;
  • тривалий вплив на споживача;
  • низька ціна одного контакту;