«Зустрічають по одягу ...» - ця приказка стосується не тільки людини, а й всілякі організації. Тільки «одягом» в цьому випадку служить зовнішня реклама, з якої і починається перше знайомство відвідувача з фірмою.
«Outdoor» об'єднує десятки різних форматів, найбільш популярними серед яких є інформаційні і демонстраційні стенди, електронні табло і офісні таблички, вивіски і щити, відеоекрани та білборди. Їх основні завдання:
- доставка рекламної інформації до потенційного клієнта;
- повідомлення цільової аудиторії про випуск нової продукції або розширенні спектра послуг, знижки та акції, заплановані заходи, новинки в сфері торгівлі;
- формування споживчої аудиторії, привернення уваги та зміцнення позицій на ринку;
- завоювати довіру покупця і спонукати його діяти;
- підвищення конкурентоспроможності підприємства;
- збільшення обсягу продажів.
Для підвищення ефективності зовнішньої реклами, необхідно:
- правильно вибрати формат: тип і розмір;
- підкреслити переваги співпраці з фірмою за допомогою креативного і яскравого дизайну;
- визначитися з технічними параметрами зображення: колірна гамма, яскравість, контрастність, графічні та об'ємні об'єкти та їх розташування, динамічні і світлові ефекти;
- продумати лаконічний і запам'ятовується текст (не більше 7 слів), створити простий і читабельний шрифт;
- вибрати місце для установки конструкції: вона повинна одночасно поєднуватися з екстер'єром і виділятися з нього.
У компанії друку Сім-Прінт Ви можете замовити всілякі засоби зовнішньої реклами - ми здійснюємо виробництво інформаційних стендів, вивісок, табличок, які купують популярність інформаційних стендів бережливого виробництва, банерів тощо. Сучасне обладнання і технології, якісні матеріали, досвід кваліфікованих фахівців дозволяють гарантувати високу ефективність і надійність візуальних носіїв. Основними їх перевагами є:
- охоплення великої аудиторії, за рахунок неминучості контакту;
- високий рівень частотності і багаторазовість сприйняття;
- тривалий вплив на споживача;
- низька ціна одного контакту;