Нанесення логотипу активно використовується у брендуванні одягу, сувенірної продукції, аксесуарів. Компанія «Сім-Прінт» має великий досвід у розробці таких виробів та пропонує найкращі рішення для компаній.

Коли потрібно нанесення логотипу?

Брендування – це можливість створити продукцію, яка об'єднуватиме команду, рекламуватиме торгову марку, розповідатиме про неї аудиторії. Воно є актуальним при розробці бізнес-подарунків, промопродукції, уніформи та іншого. Адже дозволяє правильно донести інформацію про себе та встановити зв'язок із клієнтами чи партнерами.

В основному нанесення логотипу на продукцію замовляють у таких цілях:

  • якщо потрібна уніформа для об'єднання команди;
  • у разі ребрендингу компанії;
  • в якості подарунків партнерам та співробітникам;
  • при проведенні акцій;
  • у разі проведення корпоративів тощо.

Види нанесення: друк та вишивка логотипу


Щоб бути впевненими в тому, що логотип привертатиме увагу та порадує своєю довговічністю, необхідно підібрати правильний спосіб його нанесення на одяг чи аксесуари.

Друк логотипу на продукції

Це один із найпоширеніших способів брендування. Сьогодні популярним вважається друк на футболках, які можуть використовуватися як одяг для співробітників. Також ви можете замовити друк логотипу на чашках – вони будуть чудовими сувенірами для партнерів чи клієнтів на презентаціях.

Логотип наносять такими способами:

  • цифровий друк – він підходить для бавовняних тканин;
  • шовкотрафарет – дозволяє швидко надрукувати великі партії;
  • термоперенесення – підходить для синтетичних та натуральних тканин;
  • сублімація – популярна технологія, яка підходить не тільки для тканин, але й аксесуарів, іншої продукції.

Вишивка логотипу

Цей метод стає все популярнішим, оскільки дозволяє досягти відмінного результату при невеликих витратах. Сьогодні вишивка на тканині дозволяє нанести будь-яке зображення в одному або кількох кольорах.

Місця нанесення можуть бути різними. Наприклад, вишивка на кепках передбачає нанесення лого на передню частину або з боків. Але також це залежить від побажань замовника та розмірів малюнка. У будь-якому випадку він відрізняється гарним зовнішнім виглядом, стійкістю, міцністю.


Рекомендації під час вибору варіанта нанесення логотипу

Щоб не помилитися та підібрати найкращий варіант при брендуванні, враховуйте такі рекомендації:

  • Спрощуйте логотипи, на що переходить більшість компаній. Вони все частіше вибирають прості шрифти, мінімум символів та лаконічність.
  • Визначтеся із призначенням продукції з лого. Наприклад, на подарунок вона може мати вишуканіший вигляд, а для щоденного використання в офісі вибирають просте оформлення.
  • Визначте бюджет. Це допоможе вам заощадити час при виборі технології нанесення логотипу, кількості кольорів.

Компанія «Сім-Прінт» пропонує друк логотипів та вишивку логотипів за доступними цінами з доставкою по Україні. Телефонуйте нам та замовляйте брендування одягу, а також сувенірної продукції.