Для організації промо акцій, корпоративних заходів багато компаній використовують спеціалізований одяг. За його допомогою їм вдається привернути увагу до свого бренду, грамотно його прорекламувати. При цьому він відрізняється від звичайної уніформи, оскільки має рекламну функцію.

Що таке промоодяг?

Це спеціально розроблений одяг для конкретної організації. Його використовують для проведення презентацій та промо-акцій. Саме промо-одяг допомагає затримувати людей, що проходять повз, і звертати погляди потенційних клієнтів. Також він створює імідж працівникам компанії.

Такий одяг символізує кольори, спрямованість фірми. Через це його створюють лише під певний бренд, при цьому підбираються тематика, стиль, відтінки, вид малюнка та написи.


Друк на промо та корпоративному одязі – основні вимоги

Щоб створити промоодяг, використовується технологія друку на ньому логотипів, символів компанії, її назви. При цьому важливо дотримуватись основних вимог.

  • Кожен елемент одягу повинен гармоніювати за кольором компанії, бути презентабельним та помітним. Наприклад, часто костюми працівників під час проведення акцій мають незвичайний дизайн, яскраві доповнення.
  • На видному місці форми має бути логотип компанії. На футболках та костюмах його найчастіше друкують на спині, грудях. Якщо використовуються кепки або бейсболки, символіка розміщується на передній частині виробу.
  • Промо-одяг підбирають за порою року. Футболки підходять на літній сезон, а для осінніх чи зимових презентацій підходять жилетки, куртки з логотипом, ветровки. Нерідко на рекламних заходах можуть використовуватись і комбінезони.
  • Костюми мають бути яскравими, що привертають до себе погляд. Тому при друку на них логотипів або іншої інформації перед дизайнером стоїть завдання правильно підібрати кольори, щоб вони виділяли співробітника та гармоніювали із загальною концепцією бренду.


Види промоодягу

Сьогодні друк на промо та корпоративному одязі – дуже популярний. Адже саме з його допомогою можна підвищити імідж компанії, провести грамотну презентацію та рекламу продукту. До промо-одягу належать:

  • Кепки та бейсболки, на які за допомогою методу друку наносяться логотипи або назва компанії.
  • Одяг – це футболки з друком, худі, толстовки, жилетки, комбінезони, куртки, корпоративні сорочки та інші вироби. На них наносять логотипи, назви компаній, слогани та багато іншого.
  • Сумки, у тому числі шопери, з нанесенням логотипів компанії.

Промо-одяг використовують не лише співробітники на акціях та промо-заходах. Його також можуть роздавати відвідувачам заходів, щоби грамотно рекламувати свій продукт.